Direktlänk till inlägg 19 mars 2013

Skolan och fotboll

Av Sandra - 19 mars 2013 08:26

Hallu! Snart börjar skolan! Klockan 9. Sen har jag fotboll och då kommer det antagligen hända något. Isåfall berättar jag det sen. Men nåt jag vill säga är att fotbollen nt är så rolig längre bara för att han är där!!! Det är så tråkigt!!! Så jag funderar på att sluta på fotbollen. Men ändå nt för man kan säga att den är mitt liv! Så snälla, kommentera oc säg vad ni tycker
Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 5 oktober 2013 15:22

Hej! Problem med mobbning är över! Tog tag i det och nu är den elaka killen snäll! Slutet gått allting gått? Nej! Jag är förälskad i en kille! Varje gång jag ser honom tar mitt hjärta bokstavligen ett skutt, jag skrattar åt allt han säger (nästan) o...

Av Sandra - 19 mars 2013 08:26

Hallu! Snart börjar skolan! Klockan 9. Sen har jag fotboll och då kommer det antagligen hända något. Isåfall berättar jag det sen. Men nåt jag vill säga är att fotbollen nt är så rolig längre bara för att han är där!!! Det är så tråkigt!!! Så jag fun...

Av Sandra - 7 mars 2013 20:39

Hej!!! Förlåt... I början så tänkte jag att jag ville vara så privat och anonym som möjligt!!! Så drf ljög jag om min ålder. Jag är nt tretton år utan elva år.... Förlåt förlåt förlåt förlåt. Men jag skriver om såna saker som jag nt vill att hela vär...

Av Sandra - 6 mars 2013 17:05

Hallu!!! Varje onsdag går jag på basket och efter det kan man stanna kvar och bara "hänga" lite. Det gjorde jag och min kompis!!! Efter ett tag gick jag och duchade men innan jag hunnit gå in i omklädningsrummet så stod två killer typ tre meter bakom...

Av Sandra - 5 mars 2013 19:10

Hejj! Jag är en 13-årig tjej som är lite utanför i min klass. Okej det är jag nt men tex jag tränade fotboll just med killarna men jag var NT den enda tjejen. Efteråt kom en av killarna i det andra laget fram och sa: Du, det var några av killarna i ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards